Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-17, 22:11   #5
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av blork Visa inlägg
Vacker post.
Är dock lite tveksam kring Arizona. Förvisso börjar Brandon Webb på DL men kommer han tillbaka i någorlunda form innan sommaren bidrar han säkerligen med fem-sex vinster. Om Edwin Jackson klarar av att hålla i föregående år är även han en uppgradering i rotationen.
Vidare är Jose Valverde en uppgradering på closerpositionen om han kan hålla sig frisk jämfört den, åtminstone i mina ögon, överskattade Chad Qualls.

Jacksons senaste outing var ju inte vacker men den stabilitet som finns i årets upplaga av d-backs i pitchingavdelningen tror jag ger 13 extra vinster. Självklart förutsatt att de håller sig friska.

Vi får som sagt se. Om det kommer positiva signaler på Webb innan säsongen startar kan jag kasta en slant på över. Om inte blir det säkerligen underspelet. Han känns som en nyckelfaktor.
Håller med dig om att Webb kommer bli en nyckel för Arizona, kan han komma upp i den kapaciteten han har så har dom en stark pitcher rotation. Problemet är inte pitchningen vare sig med eller utan Webb anser jag, utan det är offensiven, förmodligen får de svårt att göra runs även denna säsongen. Mark Reynolds va otroligt bra ifjol och det krävs verkligen att han bär laget i år igen även om han kan få viss hjälp av Adam LaRoche denna säsongen. Arizona har bara tagit över 82 vinster 1 gång de senaste 6 säsongerna.

Pitchningen håller bra klass om Webb kommer tillbaka i bra form och visst kommer det hålla siffrorna nere och hålla Arizona levande i många matcher men grundproblemet kvarstår, hur ska dom få in tillräckligt med runs!? Sen är laget ett av dom få i ligan som är riktigt dåliga hemma och det bådar inte heller gott när man nästan är lika kassa hemma som Washington... Nej jag tror Arizona blir ett tajt gäng i år igen men har svårt få fram batters som avgör matcherna då det står och väger!

Kul med lite respons i tråden, mer sånt grabbar, håller med dig i mycket men anser att det är mycket förändringar och förbättringar som ska till för att de ska vinna 13 matcher mer in ifjol och visst är det möjligt men jag tycker laget är jämnbördigt med förra året och det lutar mer åt att det inte kommer bli så mycket förbättring och jag tror på under 82.5 vinster speciellt då jag har svårt att se Reynolds bomba 44 HR's i år igen...

Senast redigerad av Lazlo den 2010-03-17 klockan 22:16.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat