Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-08, 13:07   #8276
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Jag tycker det låter som ett kul projekt, frågan är bara hur lång tid det tar innan väntevärdepoliserna skjuter ner idén med "hur man än spelar är det en värdelös (pun intended) idé om man inte har positivt väntevärde i sina spel."

Det stämmer ju iofs, men du har ett GO från mig!

Edit: I slutändan är det ju såklart ändå så att man ska ha EV+ för att gå plus, men att ha olika projekt kan ju göra bettingen (som hos de flesta är en hobby) lite roligare.
Ja precis det jag menar , blir nog en och annan liknelse till Holms gamla kända citat men jag tänker ge det en chans.

Hade egentligen tänkt att göra det i ett exel ark men kan ju lika gärna lägga det i ett sheet. dock kan de komma in en del efterhands spel för kommer nog använda mig en del av livespel. ska bort ikväll annars hade jag nog tex "väntat ut" Porto oddset lite.

Gör ett förenklat sheet får bli lösningen och samtidigt posta så många spel här i boken som möjligt.

Kan mycket väl bli dubblar oxå, huvudsaken är att det hamnar mellan 1,2-1,5 och att jag tycker att det är bra spel. kommer bli mycket "dubbelchanser" och över 1,5 mål/ under 3,5mål spel tror jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat