Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-08, 13:25   #4
KungKlave

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Lycka till men borde inte denna ligga under speldagböcker?
Jo det har du ju rätt i
Någon mod. får gärna flytta den om dom ser detta.

Dessa spel blir mina första för imorgon, det kan komma fler.

Ogiltigt spel-ID: 1479130

Calle gjorde ett suveränt VM, med snabba avslutningar på Skiathlonen och Stafetten. Han visade verkligen att han besitter den snabbhet som krävs för sprint.

Halfvarsson har varit före Krogh i alla sprintar utom en, det var den sprinten som kördes i Tour De Ski där Krogh vann men där Calle var i final. Jag håller Halfvarsson som knapp favorit. Och då är oddset 1.952 väldigt bra. Spelbart ner till 1.80.

Ogiltigt spel-ID: 1479131

Samma sak här, Kindschi har varit före Edin i alla fristils sprintar detta år. Länge sen man såg Edin nu, ett osäkert kort som var 72:a i senaste fristilssprinten i februari.

Ogiltigt spel-ID: 1479138

Alla vinnarspel på Björgen som ligger över 2 i odds har värde. Hon har alltid en stor chans att vinna alla tävlingar hon ställer upp i. Och om man kollar hennes fjorton senaste resultat i världscupen ser det ut som följande.
1,2,1,1,2,1,1,1,1,1,1,1,2,2
Randall är favorit och mycket bra i just Fristils sprint så insatsen blir bara medel.

Ogiltigt spel-ID: 1479144

Marcus Hellner visade dålig form på VM medan Cologna var säkerheten själv. Cologna tar Hellner alla gånger!

Kriukov kan plocka placeringar i Sprintcupen, som Jönsson leder överlägset. På VM visade han att han för tillfället är snabbast i både klassiskt och fristil. Kriukov kommer sluta på pallen och bli bäste Ryss imorgon.

Ogiltigt spel-ID: 1479156

Här tycker jag mig ha hittat ett rejält överodds. Vi vet att Weng är bra och i storform, men på en relativt lätt fristilsbana kan allting hända och Jacobsen har högre fart i benen.

Ogiltigt spel-ID: 1479202

Domracheva krossade alla på distansen igår. Hennes liggande skytte är bra och hon åker fortast av alla. Att hon leder efter första skyttet imorgon ser jag nästan som en självklarhet. Oddset på att hon vinner hela tävlingen är för lågt för att jag ska se spelvärde i det.

Tora Berger på pallen till 1.95 lockar lite. Hon har vunnit de senaste 2 sprintarna. Får fundera lite på den.

Lycka till om ni Ryggar.

Senast redigerad av KungKlave den 2013-03-08 klockan 14:10.
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat