Följande singlar spelas i ryska Premier Liga:
Dynamo Moskva-Lokomotiv Moskva mål 1:a till 30:e minuten 1.85@Expekt
Dynamo Moskva-Lokomotiv Moskva fler än 2.5 mål 2.00@Expekt
Omstart av ryska Premier Liga och möte mellan ligatian Dynamo Moskva och liganian Lokomotiv Moskva. Detta är som sagt första ligamatchen 2013 och dessutom ett moskvaderby. De senare åren har mötena mellan de här två lagen inneburit en hel del mål och jag hoppas givetvis på det även idag. Sex av de sju senaste ligamatcherna mellan de här två lagen har gått över 2.5 mål. I ligamötet i slutet av augusti förra året vann Dynamo Moskva med 3-2 i en målrik match. Kallt som f-n idag i Moskva men känslan säger ändå att det blir offensivt spel från båda lagen under coacherna Dan Petrescu och Slaven Bilic. Jag har tittat på de båda lagens startelvor och gillar det jag ser ur offensiv synvinkel. Hemmalaget startar med Kevin Kuranyi (16/6 ligamål) och Aleksandr Kokorin (16/8 ligamål) på topp medan bortalaget startar med Dame N'Doye (14/7 ligamål), Maicon (11/3 ligamål) och Felipe Caicedo (14/3 ligamål) där framme. Slutligen kan tilläggas att i fem av de sju senaste ligaderbyna mellan lagen har det blivit mål inom de trettio första minuterna.
Singlarna spelas med ganska höga insatser. Spelstopp 10.30 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: skarabe (+1)
Senast redigerad av soulman den 2013-03-09 klockan 09:37.
|