Citat:
Ursprungligen postat av Klanke
i avd1 tror jag en del på Calvados Crane som tidigt sitter i spets och därifrån har han bara förlorat vid ett tillfälle (var sjuk då) har vunnit 10 av 11 spetssegrar. Och Nahar får vara bra om han ska ha en "chans" även om Nahar är en bra häst.
i avd2. Här spikar jag medan andra sprider strecken. MICHELLE RUDA är mycket kvick ut och jag tror hon leder detta runt om.
i avd3. Blir Storm Odd favorit, kan vinna men är inte helt säker på benen och här hoppas jag på rens. Tolvmaggen är inte så tokig och med lite klaff så...Guli Nova har tagit 2 raka segrar, går bra även över distansen. Moe Tösen kan vara långt framme med ett vettigt lopp.
i avd4. Captian on line tar nog spets och leder isåfall länge. Chelsea blir favorit men det är nog ingen häst som tål allt för mycket själv. Lite sårbar. Dock intressant i ny regi.
avd5. Quarting är rejäl och tål att göra mycket själv. Bortglömd idag.
avd6. Här tror jag på spets och slut för Delisous Avista (namnet)
Ordinarie Reserver
V64-1 2 Calvados Crane
V64-2 3 Michelle ruda
V64-3 6, 11, 12, 13, 15
V64-4 2, 5, 9, 10, 11
V64-5 3, 7, 9, 10
V64-6 2 Delisous Avista
100 rader x 1 x 1,00 kr = 100,00 kr
2013 TSN: 4F88 344A **** 0845
Vadet är registrerat.
|
Nu är det allt ute och cyklar, klanke... Nahar vinner med 20 meter och mer om han vill! Och när Calvados Crane har över 30% streck på sig så är ju denne INTE spelbar, till högst 5-10%, så kanske.
Singelstrecket är ju helgjutet här! Men lycka till!
Senast redigerad av Pilkast den 2013-03-09 klockan 19:31.
|