Ämne: NBA 9/3
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-10, 00:52   #3
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Håller på och kollar lineups som kommer ut.

Gillar inte Grizz på back end av b2b med resa och över 7pts fav, med ZBo borta också. Å andra sidan har Hornets flera viktiga skador, som kanske missar också

Lineup - 3/9Grizzlies
Mike Conley (PG) Tony Allen (SG) Tayshaun Prince (SF) Ed Davis (PF) Marc Gasol (SF)

Beroende på vilka som missar för Hornets (Vasq och Ryan är viktiga) kan det vara ett annorlunda spelstil. Grizz bör kunna kontrollera tempot som hemmalaget och med tanke på att de spelat igår, långsammare pace.
Under återigen, men finns lite för många lösa delar


Wiz saknar Beal igen och deras offense är inte det bästa (han har snittat typ 20ppg senaste par). Däremot bör de kunna dominera Bobs under korgen med deras fysiska fronten och Bobs har varit USSSLLAA på att täcka i år. Å andra sidan, 10pts på Wiz är bläh


Rockets ska bara vinna mot Suns som saknar båda centrar (Gortat skadad och JO med sjuk dotter) men det kan leda till small-ball från Suns och snabbt spel. Både Rockets och Suns spelade igår, men totalet är 211 och då måste man nästan lita på att Beez ska åter göra 20+ som han gjort mot Kings, och det kan man inte direkt göra. Rockets 110 är inte svårt att se, men känns som om jag vill backa överspelet med -7 ifall att Suns inte går över 90...vilket gör mig mest sugen på att inte spela alls den matchen


Nuggets är lite av liknande situation, de ska bara äga TWolves som saknar alla typ, men 16pts pssh...och totalet 211...även om Nugs gör 115-120 måste TWolves gå över 100 och de kan göra allt mellan 80-100...lite för omständigt...känns som coinflip mellan över och spread...för att inte tala om att Nugs kan ta 20pts ledning in i 3:e och sen spela av bara...


Bucks @GSW är viktigt för flera spelare, bla Monta och Bogut, totalet 211 känns för stort trots en möjlig shootout. Hade väntat mig 206ish eller public på under om över 210, men de är på över...litar inte på GSW direkt, både Lee och Ilyasova är halvskadade och de kan lätt göra 20+
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat