Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-11, 18:00   #26
barbarbengt

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 228
Standard

2013-03-11 20:45Npower ChampionshipBurnley vs Hull UNDER U 2.5 FT 5 1.700

2013-03-11 20:45Npower ChampionshipBurnley vs Hull 1 FT 2 2.700

då var det dags! Dagens spel, kommer bli några till får se om jag hinner med å uppdatera dem!

Iafl, dif matchen är dagens ryggning, som ogebogbobonånting spelar på.

Vad gäller burnley å hull så tycker jag att det var förvånansvärt högt odds på underspelet om man tar hänsyn till statistiken. Att en rak etta på burnley kan även det upplevas som chansartat, men de är enligt mig det starkare laget, inte minst med tanke på att de har hemmaplan! Jag tror inte Hull kommer kunna vinna denna, för den som inte vill ta lika mkt chanser kan ett 1X spel vara på sin plats om det bjuds på ett bra odds. Har ej kollat upp vad det kan ligga på.

2013-03-11 20:30Liga BBVAZaragoza vs Granada 2 FT 4 3.500

Även här tycker jag faktiskt att Granada har stora möjligheter att ta hem segern, i det senaste mötet vann de mot Zaragoza, och de har på de senaste matcherna mött bra motstånd, barcelona och real (som de faktistk vann mot) de förlorade mot barca med 1-2. i mina ögon är det ett bra resultat. Zaragoza har inte vunnit en match på ett tag, däremot flera oavgjorda. Känner mig trött och hoppas att jag kommer ihåg rätt men ett tips på denna match kan vara ett överspel. Det är bra odds, och jag tror det kommer kunna bli mål. 2-1 till något av lagen!

Senast redigerad av barbarbengt den 2013-03-11 klockan 22:34.
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat