Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-11, 18:57   #17
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

kör två små lappar.

avd1. 4 Leonas Yaffa blir inte lätt att ta sig förbi om hon spetsar vilket jag tror och hoppas att hon gör.

avd2. 5 MELLBY VARGTASS som gjorde det väldigt bra som knappt slagen av Overtaker By Sib i debuten för Åke. Nu har han visserligen inte startat på ett tag men vi tror att form finns! 1 ÅTTING HORNLINE känns given. Hästen har gått sylvasst till slut varje gång den senaste tiden och blir farlig felfri! (citat från tipsaren.nu)

avd3. Prince Tagg har bra form och här tror jag man ger ekipaget respekt och släpper dem till ledningen. Toppchans!

avd4. Crazy in love har bättre form än vad många tror och kan slå till med klaff. DONTFENCEMEIN har farten och gillar distansen. Värd att se upp med. Middle east har dålig statistik men har form och är i ny regi kanske grejar det ändå? Odd Fellow är ojämn men tidig i detta gäng.

avd5. Här tror jag lite på Tony Sveriges mest underskattade kusk som kör en ganska fin häst i form av CADAB DREAMCATCHER, han vinner ofta för amatörer och får sällan chansen bakom proffs som han får idag. Spelvärd.

avd6. DONNA LEONE nya balans ändringar idag och det surras med goda rapporter bakom denne. Lyxdrag? TURBO DAYLIGHT känns också lite "glömd" idag och den streckar även jag.

avd1. 4 Leonas Yaffa
avd2. 1-5
avd3. 6 Prince Tagg
avd4. 9-10-12-13
avd5. 2-4-7
avd6. 4-10-12-13
= 96 kr

Toklappen:

avd1. 4
avd2. 2
avd3. 1-3-6-8-10
avd4. 3-6-8-9-13