Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-11, 22:11   #1
messijah
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

fotbollsprogram?


Jag har ingått ett någorlunda stort bet för att motbevisa envisa kompisar så för att slippa scraping och allt sånt; tips på bästa programmet för fotbollstatistik/betting? Pengar står på spel och jag vill motbevisa.

So, which is the best "soccer prediction software/soccer analyst system" out there?

Någon som har koll på detta? Jag har typ aldrig använt något software för fotboll...

Messijah ska vinna, mycket står på spel (eller nej, men pengarna kan jag ta men inte hedern och förlust mot självgoda pundare). Självgoda pundare borde ju vara det värsta som finns, bara de två orden tillsammans smakar illa i munnen.

Det hela började i går natt när jag satt och NÄSTAN somnade när vi kollade på NBA. Precis när jag håller på att somna säger min kompis högt "ÖHHHHHHH (ja, så) jag VET att *random* fotbollsprogram hade vunnit mer pengar än du kan cappa. Tilläggas ska att han har en dryg stockholmsdialekt (inget fel på det i övrigt som påminner om något taget ur Sökarna (om någon kommer ihåg den?).
Just det där "ÖHHHH" störde jag mig på, speciellt när jag stukad och trött kollar på basket.

-ehh va? sa jag och satte mig upp i soffan.
-AAAHHHH, SÅ ÄR DET (stockholmsdialekt).
-Är du hög? (Messijah)
-JAG ÄR AIK!!!
-OK, du är hög. Vill du slå vad?

Ja, det ville han, och nu ska jag betta bättre än det bästa programmet out there (vilket inte borde vara så svårt).

Fan vad långt detta blev men jag är engagerad i detta nu så jag vill veta. Feed me so I can win boys!!

/M
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+10), Lazlo (+10)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat