Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-11, 23:26   #6
Pilkast
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
...men lille vän, ser du inte skillnad på att trolla fram tips tagna ur fantasin om vem man känner och hur många miljoner man vunnit de senaste dagarna och mitt inlägg (som är postat i tänkarhörnan) där jag ber om tips på bästa software för fotboll?

Du måste vara (eller nej, du är nog den dummaste människa jag sett skriva här då du hyllar Kriga i trådarna och trycker på för "humorns" skull". Herregud, du är en sån som uppskattar buskis va?

Det jag läst av dig har inte varit precis "högre nivå" och även om jag rökt en femma hade du verkat du dum, dummer. Är du Kriga? Du verkar väldigt kåt på honom...

Och sen tycker jag inte att du ska ifrågasätt mitt sätt att skriva då du själv verkar ha downs; jag däremot undervisar i svenska (och engelska); givet att jag inte alltid skriver "korrekt" på detta forum då det inte krävs men du ska nog akta dig för att kasta sten i glashuset. Jag är från USA men har svenska föräldrar och behärskar båda språken väldigt bra.

Vad Har du att invända till min trådstart? Vad var fel med den? Spalta gärna upp vad som luktade ADHD?

...eller var det så att du blev lite sårad över min input i tråden du refererade till? Naw, i så fall ber jag om förlåtelse lille vän...

Vi kan väl säga så här; "tänkarhörnan", bara detta får mig att fundera på ditt sinnestillstånd... Och att du nyttjar illegala droger, det förstår jag också...

Att du läst något av mig tvivlar jag på - men seså, lilla , gå och gör detta nu...

Att jag skulle vara kåt på kriga, tja, kanske - har inte riktigt tänkt på honom på detta sättet, men tack för att du bryr dig...

Ahh, du är amerikan med mindervärdeskomplex - borde sett detta från början... Men gillar inte du krig/kriga och konflikter...?

Vad som luktade ADHD? Ja, mest hela tråden och även svaret i detta inlägg... Var det något mer som hen önskade...?

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat