Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-12, 00:55   #15
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Hahaha underbart. Den här dagen måste vara den mest aktiva på sharps under hela 2013 so far. Först kommer kriga tillbaka och öser som aldrig förr vilket får fart på folket och det ledde till eld i brasan hos Pilkast så hen va tvungen att ge sig på allt och alla... och det hela har rullat på utan att admins stängt av 4 stycken, låst 8 trådar eller redigerat 16 inlägg, otroligt...

Jag kan tyvärr inte svara på din grundfråga messijah eftersom jag inte pallar med fotboll men bara av att läsa det du skriver så kan man ju konstatera att det helt klart är en så kallad "självgod pundare" du har att göra med eftersom han försöker bevisa sin sak genom att säga "JAG ÄR AIK!" . Saken är avgjord, du vann, 10-0, han är AIK...

Vet inte riktigt varför du måste reagera på detta Pilkast. För det första så startar han tråden i rätt avdelning, det är något som många på sharps har extremt svårt att göra. Sen att han skojade till det hela lite med att dra en anekdot är väl inte fel, det gör det hela lite roligare att läsa än om han bara skrivit frågan och sen var det slut.

Nåja, du gillade det inte, men andra kanske gör det och det betyder inte att du har rätt och vi fel som du alltid brukar säga. Man måste inte kommentera allting, utan då kan du ta en sup till, hålla tyst och låta de som vill hållas vara här och så kan du gå till travtrådarna och gnägga vidare där istället.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+50)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat