Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-12, 11:08   #334
V75fahlle
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4915
Standard

Håller med om att det är en svår nöt.


Denna reken från oggeborreh här på sharps är rätt intressant. Delvis därifrån jag fått mina teorier om att det kanske inte blir målkalas.

Han spelar under 3 mål till oddset 2,39.


Lägger ett tidigt spel inför morgondagens drabbning mellan Barca och Milan.

Milan vill givetvis bara spela av denna match så snabbt som möjligt och döda så mycket tid som möjligt.

Barca har inte gått att känna igen på sistone och har inte levererat på samma sätt som tidigare. De har fortfarande en bra möjlighet att gå vidare men det blir tufft, Milan kommer inte att ge någonting gratis. Om milan får matchbilden dit dom vill kommer barca rulla ut sig själva ur turneringen och jag tror att de kan få till detta, barca kommer givetvis att få chanser men frågan är bara hur ofta och hur vassa chanserna är.

Milan har lyckats hålla tätt de två senaste matcherna i ligan, dock mot Lazio och Genoa (inte riktigt samma motstånd som man ställs mot i denna match) Men tror ändå förutsättningarna är goda då formen för italienarna varit bra under den senaste tiden.

Finns ju självklart en risk att denna match blir målrik som få men tycker 2.39 känns generöst.

Något som även talar emot att barca ska göra mycket mål är självklart Messis form.

Brukar ju vara lite delade åsikter inför CL-matcherna, någon som har något att tillägga här eller som tänker spela raka motsatsen?
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat