Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-13, 07:01   #920
Johnte1

Johnte1s avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 146
Standard

Ja, efter att ha blivit grovt våldtagen av sportsbettingen det senaste, så var jag tämligen säker på att vändningen var på väg med RÅGE! då jag lastat Yeovil (privat och med vänner) med singel spel, en dubbel och en fyrling. (där alla övriga spel redan suttit)
Man får se 2-0 i HT och går till sängs med en god min, för att återigen vakna upp och se misären på unibet saldot. Senast var det Anzhi. som totalskrotade alla möjliga vinster den dagen. Med tanke på antalet sådana morgnar det senaste är jag ändå nöjd med mig själv som fortfarande inte tagit livet av mig. Man undrar ju dock vad man gjort för att förtjäna detta.....Har med största sannolikhet varit våldtäkts man eller mördare i ett tidigare liv.

Sportsbettingen är lite underlig ändå. Vi Brukar spela runt 5 units, (Vilket är lite högt jag vet) Vi ligger och pendlar på ett ROI på ca 115-125%. Detta är baserat på 140 spel. Det märkliga är att om tre matcher senaste veckan gått vår väg istället för åt helvete (Anzi, Sverige damer, Yeovil) så hade kassan varit 85% större än nu. Man tycker man spelar ganska långsiktigt och "försiktigt" men ändå är det så små marginaler som skiljer förlusten från succe'n.....

Skönt det var att lipa offentligt lite
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+50)
Johnte1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat