Recap av vad som hänt hittills.
* Dolphins har varit väldigt aktiva, signade WR Mike Wallace från Steelers (5 år, 65 milj). Lite väl dyrt tycker jag, speciellt eftersom 30 miljoner är garanterade. De märks att de har mycket cap space då de kunde ge alldeles för mycket pengar till Brian Hartline som resignade, 5 år och 30 milj (12.5 garanterade).
* Dolphins har även värvat på defense, OLB Phillip Wheeler (5/26) och ILB Danell Ellerbe (5/35). 7 mille i snitt per år för Ellerbe kanske var i det saftigaste laget.
* Raiders cuttar en av deras bästa WRs Heyward-Bey och deras bästa CB Michael Huff. Oakland slutar aldrig att förvåna mig...
*Bills släpper deras starting QB Ryan Fitzpatrick väldigt kort inpå det inspelade telefonsamtalet där deras GM berättar hur dålig han är. Sammanträffande? Antagligen.
* Titans tappar TE Jared Cook som har signat med Rams (5/35) men plockar istället upp Delanie Walker (4/17.5) från 49ers. Två väldigt olika TEs där Walker är en utmärkt runblocker och Cook är mer av en atletisk reciever. Giants tappar TE Martellus Bennett till Bears (4/20).
* OLB/DE Paul Kruger signar med Browns (5/41) som behöver pass-rush. Väldigt bra värvning för Browns som jag tror kommer ha ett bra defense nästa säsong. Ravens har nu tappat tre tongivande linebackers från förra säsongen; Ray Lewis, Ellerbe och Kruger.
* Titans plockar upp bästa guarden på marknaden, Andy Levitre (6/47). Ganska dyrt med tanke på att han inte spelar tackle och draften är djup på OL-talang. En annan guard, Louis Vasquez signar med Broncos (4/24) (tidigare i Chargers). Om inte San Diego gör något åt sin o-line snart lär Rivers bli sackad 6 gånger per match och hamna på sjukhus.
* Ravens kommer ha många nya starters på defense. De släppte SS Bernard Pollard idag.
Händelserik första dag av free agency, förutom på RB-sidan där det varit väldigt tyst. Mycket kvar och många spelare som försöker få nya kontrakt. Tror jag fick med de viktigaste övergångarna.