Konferens i lapplandet och helt jävla avskärmad från omvärlden hela veckan man borde inte få driva hotell om man inte kan erbjuda Wifi. Nåja, öppnade ronden och plitade ner ett jokerförslag. Eftersom jag känner mig lite offside ska jag köra enligt konceptet spik i första och alla i sista. Sen kommer jag säkert ändra efter jag läst all info som kommer plus alla toppenideer som serveras på forumet.
Lopp1: A:3
Lopp2: A:9 B:5,6 C:Resten
Lopp3: A:1 B: 10,11 C:12,5
Lopp4: A:5 B: 12 C: 7,8
Lopp5: A:8 B:12,3 C:1,7,9
Lopp6: A:5 B:2,3,4
Lopp7: A:1 B:4,5,9,11,12 C:Resten
Minst 3 A , Max 4 B, Max 1 C
79200 rader reducerat ner till 5740 rader, 50 kuponger kostar 2870:-. Ska bantas lite reduceringen är lite för stor.
Tankarna:
Lopp1, spik som sagt
Lopp2, Tekne odin ska väl vinna. Kan bli spik eller utgång. Hallsta tror jag ingenting på, men tar jag alla så kommer den ju med
Lopp3, Här kanske jag har helt fel men jag tror Paisley vinner och att tillägshästarna sitter och bevakar varandra och "glömmer" hästarna på start och av dessa borde Paisly vara bäst.
Lopp4, 5 Frans G gillar jag skarpt och norske 12:an har jag ingen koll på, därav ranken
Lopp5, svårt lopp. Nougaten har inte startat på typ 3 månader, Royal Peak galopperade i volt senast Hmm.
Lopp6, Hade spikat Joke men nu struken så tror jag Beenie vinner. Går alltid bra efter vila, brukar väl vinna i sin årsdebut. Andrahäst tycker jag att Globalen är. piccolit och Caddie ska med på lappen, men att Piccolit är favorit med Åkes stallform är lite undrande.
Lopp7, Som sagt alla. Det är väl 1 eller 4 som första häst, värminingar avgör. Här kommer dagens bästa skräll -- So here I am.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Lillis den 2013-03-15 klockan 14:47.
|