V75 för en lax!
1) 1 2 3 5 6 8 9 10 11 12
2) 2 5 9 11
3) 10 11
4) 12
5) 1 2 4 7 8 9 10 12
6) 3 4 5
7) 4
Intressant omgång och system! Jag har valt att spika två andrahandare som är understreckade! 12 Sejr Gammelsbäk är en flygmaskin som tyvärr är utropad av alla "tjänster" som dagens bästa! Gynnad av två strykningar och bara 10 ekipage kvar i fältet! Finns ingen med samma speed i fältet och om det inte blir 1.22 första varvet med min spik längst bak och "alla" ut i tredjespår med handbromsen i så är det klart! Spik nummer två är Belgrado som i kraft av i princip spetsgaranti och värsta hotet i rygg samt från tolfte borde få ett så rimligt tempo första 500 att den hinner undan trots några mer kapabla i fältet!
I sjätte tar jag spetshästarna 4 eller 5 och rygg ledaren som är 3 Mr Picolit! Heltäckt och det blir
INTE 30 meters marginal i mål...

Men heltäckt är det!
Garderar dom vanliga i kallblodsloppet med två intressanta norska outsidermotbud på start!
Photo Princess är normalt spiken i tredje! Både bak och fram och ut och in men jag kan inte blunda för hur uppsnackad Nalda Hof var inför Sverigedebuten och nu lopp i kroppen. Jag har råd att lyxa till det med en dubbling!

Det är ju trots allt lördag så vi festar till det!
Övriga lopp "köper" jag!
Lycka till!