Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar
Har för mig att jag läst en intervju med Anders Malmroth där han även sa att de (TT) inte lämnar in sina spel, vilket iofs inte var någon jättenyhet, men då debatten åter verkar vara igång så ville jag bara förmedla det jag minns. Dessutom så är det ju långt ifrån alla som köper tipsen som ryggar dem rakt av utan blanda med egna idéer och TT:s "drag", vilket Malmroth i samma intervju också tyckte var det bästa sättet att använda deras rankingar etc. om jag minns rätt. Själva företaget TT:s resultat (i årsredovisningen) ska absolut inte kopplas samman med deras "system", vilket KP också är inne på.
Tycker för övrigt att Malmroth verkar vara en vettig kille och jag tycker att han syns för lite i TV 4,men det vara bara en parentes i diskussionen.
|
Malmroth är den enda person de senaste 20 åren på tv som jag hyser respekt för..han är oerhört kompetent. Han har analytisk förmåga och han klarar av att bedöma motstånd från gång till gång. Han och jag i ett popstall skulle göra succe på spelmarknaden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av laxdasen den 2013-03-16 klockan 10:27.
Anledning: ändring
|