Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-16, 22:55   #174
Penguin93

Penguin93s avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Då kör vi igång med motiveringar till nattens sex spel.

Ogiltigt spel-ID: 1493044

Whale ett mål glatt lag som gärna släpper in en massa också. Har tre raka matcher som gått över hemma och på de fem senaste har dom gjort 16 och släppt in 15 mål. Dom möter Monarchs som har en riktigt bra form där dom ligger etta för tillfället med 19 gjorda och 14 insläppta på dom fem senaste, jag tror inte Whale kommer hänga med i målprotokollet men dom bidrar med 2-3 mål, oddset bör ligga på 2.05 enligt mig.
Resultat: 3-0

Ogiltigt spel-ID: 1493359

Att vi får ett odds på Monarchs [email protected] är en för mig en liten gåta, man ligger alltså först i formtabellen med 4/5 borta. Nu är dom iofs b2b men jag tror inte det har så jättestor betydelse när dom möter Whale, whale är ett lag som är ganska ojämna och har väl hittat sin plats i AHL dvs på en elfte plats, det är där dom hör hemma alltså inget speciellt lag och Manchester bör slå dom med sin dags form. Monarchs ligger för tillfället på en andra plats.
dagsform+odds lockar.
Resultat: 3-0

Ogiltigt spel-ID: 1493729

Här har jag hittat ett spel som jag trycker in lite extra deg på just för att Bears är ett stabilt lag med bra box och effektiv offensiv. Dom förlorar nästan alltid skott statistiken överlägset men lyckas ändå att vinna dom flesta matcherna. Bears har 12 vinster FT 1 vinst OT och 1 förlust FT mot just sound tigers sedan 2007 m.a.o dom har lätt för detta motstånd. Bears är inne i en bra form vunnit 3/5 senaste hemmamatcherna senaste förlusten var mot tvåan Senators, inget att gråta över direkt. Sound tigers ligger på en 13 plats och dom är inte bättre än så, släpper in otroligt mycket mål, mest i hela ligan och möter man ett lag som är vana vid att ha en kontrollerad match och inget hollywood spel så åker man oftast på däng, speciellt mot Bears har vi märkt och Sound Tigers är b2b.
Resultat: 0-0, 1-0 i OT

Ogiltigt spel-ID: 1493730

Senators ligger två och tar emot elvan Admirals men jag tycker inte vi ska kolla för mycket på just placering. Admirals har en ruskig form och har fyra raka vinster och det är mot crunch, bears x2 och Checkers vilket bara det visar en bra form. Senators har åkt ner till en elfte plats i formtabellen och det går lite sådär, vinner någon förlorar någon. Ingen jämn form för tillfället. Förlorade tex. senast mot näst jumbon hemma. Nu ska vi inte snacka ner Senators här för dom är riktigt bra och är en av favoriterna i AHL men iom att Admirals har en dagsform som heter duga så testar jag ML till 2.88 vilket är riktigt bra.
Resultat: 5-1

Ogiltigt spel-ID: 1493746

Målrika matcher blir det alltid mellan Tampa och Canes, när dom har möts i Tampa så har det blivit fem mål eller mer i 12 raka matcher och de flesta har gött över 5.5. Går dock lite knackigt för Tampas målproduktion för tillfället men i St. Petes Times Forum så smäller det ikväll.
Resultat: 4-1

Ogiltigt spel-ID: 1493759

Tycker oddset här är felsatt, visst Blues har en riktigt bra hemma form och har haft relativt lätt mot Ducks tidigare år. Dock så möter dom ett Ducks som är helt annorlunda jämfört med tidigare år, finns en viss stabilitet i laget och ett lugn som gör att det har gått såpass bra för dom i år. Ducks har vunnit båda mötena i år mot Blues och skulle inte förvåna mig om tredje kommer inatt. Ducks och Blues ser man längst upp i formtabellen och det är hugget som stucket i denna match, 2.24 synas med 2 units.
1-1, 2-1 i OT
************************************************** *********************************
Kan ta en liten summering av dagen, +11.17 units. Nu blickar vi framåt!

Ha det gött så länge!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plingplong (+1), wazza82 (+2)

Senast redigerad av Penguin93 den 2013-03-17 klockan 03:46.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat