Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-17, 11:06   #350
DavidP

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 462
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Härliga diskussioner. Det mest intressanta är att jag i stort sett aldrig ser någon stå för en vinnare hela veckan. Det svängs fram och tillbaka. Och ni som snackar om SPELVÄRDE...finns inget spelvärde i hästar som inte vinner. Spelar ingen roll om de är streckade på 11% och aldrig vinner. Ja vet att jag har mer kunskap och analytisk förmåga än de flesta andra och det vet även många andra här. Att personer som aldrig har varit live på en travbana sitter här och uttalar sig är pinsamt. Jag kommer fortsätta lägga ut helt klara och det kommer även fortsättningsvis reta upp massor med människor med låg självkänsla...jag vet men jag bryr mig inte om det. Ge mig en utmaning någon!!??? Om vad som helst som har med trav att göra så lovar jag att vinna den. Men tyvärr är det bara "klagande människor" här som aldrig har en egen klar utan bara hackar på de som har någon klar. Ja Picolit var favorit! Det är väl tur att de flesta insåg hur klar han vara.... kommentarer som han kan aldrig vinna i gulddebut m.m. är ju bara tecken på att man inte kan något. Jag lovar att han slår alla de hästar han ötte igår om och om igen när de än möts. Beanie mm är skallös och har alltid varit. Saknar speed. Har alltid bara kunnat gå i ett tempa(hårt) när det krävs speed för att vinna vilket det krävs i hårda lopp så räcker den inte. Det spelar ingen roll om det är årsdebut eller inte. Han kommer knappt vinna ett lopp när han möter bra hästar.. skitlopp där han kan dra i hårt tempo och de inte orkar hänga med kommer han vinna men inga andra. Tänk om det kunde skapas en sida där det fanns lite krav för att få vara med. Krav: minst 25 års erfarenhet av trav. Och en bevisad förmåga att kunna analysera travlopp och framförallt: bedöma motstånd.. vilkjet många totalt saknar.
Ingen här inne förutom du orkar tjata om en häst i en vecka, vill du veta varför? Folk har ett liv förutom att gapa sharps.

Trodde först att du bara trollade varje vecka men nu inser jag att du antingen har någon form av hjärnskada eller diagnos, eller att något trauma gjort dig sån här.

Alla här inne kommer förstå vad jag menar utom du.

Tycker uppriktigt synd om dig och hoppas du mår väl i livet. Kommer inte ge dig några mer mothugg men jag hoppas du förstår att man inte kan förolämpa för mycket ens på internet det är därför många inte gillar dig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+2)
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat