Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-17, 11:32   #354
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Hur många rätt fick ni,,Tycker att det tjatas mycket här
1. Laxen: när du har en vinnare ge den klartecken en max 2ggr annars tröttnar man att läsa..
2. Ni andra som ogillar Laxens klara,ge egna klara inte bara drag. För det tycker jag är två olika saker. Drag gillas såklart men klara är klara
3. Gillar killar som laxen som ger lite färg på sida men tjatas det blir det färglöst.
4. Denna sida ska vi väl försöka hjälpa varndra till vinnst och inte själpa. Gillar denna sida skarpt men blir trött på mothugg.
5. Motiveringar och egna analyser gillar man då ser man vem som sitter på formen.

Kramas nu och bli sams så tar vi fram vinnare tillsammans... Kram på er alla Travlovers

Håller med dej... klart det inte ska tjatas... men tjatet beror ju oftast på att det sitter folk(inga namn) och sågade min helt klara fullständigt. Då står man på sig och fortsätter visa hur klar den är. Men jag inser att i stort sett är tanken här att det ska vara färglöst. Utmanar man aldrig får man aldrig någon skit det är sant. Men de som aldrig utmanar kan ju aldrig heller ha fel... den enligt mig fega stilen känns inte hemma på en sida som ska ge diskussion.Det kommer troligen leda till att jag eventuellt ändrar mig och ställer in mig i jantelagsträsket.... men jag gör det inte för att det är kul utan för att alltför många har så svårt för att man ger en klar.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat