Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-17, 17:53   #14
zoomsbetting
 
zoomsbettings avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 29
Sharp$: 77

Zoomsbetting
Stats: 42 - 32 - 0
ROI: 116.77%
Vinstprocent: 56.76%

Standard

Kvällens NHL


Vågar inte mig på att tippa toppmötet mellan Pens och Boston ikväll. Känns som den matchen kan sluta hur som helst. Nu har den för övrigt redan börjat med hade aldrig någon plan på att tippa något där. Lägger fokus på andra matchen där Ottawa möter Jets. Båda lagen är b2b och tycker att Ottawa gör en grym prestation där man hämtar upp ett 0-2 underläge till 2-2 och går även upp i ledning med 3-2. Man gör alltså 3 mål på en halv period ungefär. Man släpper tyvärr in 3-3 i slutet av matchen tack vare en liten blunder utav Bishop.
Jets gjorde en just så pass godkänd insats inatt mot Leafs. Visst dom vann på straffar borta mot ett starkt Leafs men tycker man slarvar bort matchen och borde ha kunnat vunnit på full tid. Man hämtar upp 1-0 underläge och leder med hela 4-1 efter 3 snabba mål i andra perioden men släpper in Leafs i matchen igen där dom får göra 2 mål inom loppet av 1 minut i slutskedet av andra. Tycker man ser darriga ut efter det och man lyckas få matchen till straffar där det var en hemsk straffläggning från båda lagen och det behövdes 10 omgångar innan man kunde avgöra och Pavelec får man väl se som lite av en matchvinnare åt Jets.
Målvakterna har inte blivit släppta som starters än men det lutar åt att Jets fortsätter ställa Pavelec i kassen såklart och Sens ställer förmodligen in Lehner. Han har varit väldigt bra och jag tycker han känns snäppet vassare än Bishop. Ottawa är NHL:s näst bästa hemmalag och Jets är bra borta absolut men jag tror dom får det svårt ikväll mot ett taggat Ottawa som har bra läge att ta in lite grann på toppen om man vinner ikväll.


2013-03-17 22:05NHLOttawa Senators vs Winnipeg Jets 1 ML 3 1.770



Lycka till vid rygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbeFroman (+2)

Senast redigerad av zoomsbetting den 2013-03-17 klockan 23:35.
zoomsbetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat