Satte ihop en snabb dubbel till ikväll också. Den här gången fick det bli en blandning mellan hockey och fotboll.
Hockeymatchen hittar vi i Tjeckien och är mellan Slavia Prag - Kladno. Slavia Prag svek mig sist jag spelade på dom men idag är det hemmaplan och man kan dessutom avgöra matchserien då man leder med 3-1 i matcher. Man vann senaste matchen i fredags med 1-5 på bortaplan. Man har dessförinnan vunnit med 3-1 och 4-0 och förlorade med 1-0 i den tredje matchen.
Slavia Prag har en väldigt fin hemmastatistik medans Kladnos bortastatistik inte är lika smickrande. Det är 10 matcher sedan man senast vann på bortaplan. Jag tror Slavia Prag tar chansen att avgöra ikväll.
Fotbollsmatchen hittar vi i Ukraina och den är mellan tabellfyran Metalist Kharkov och bottenlagen Hoverla Uzhhorod som placerar sig näst sist i tabellen på en femtondeplats.
Metalist Kharkov har sex raka segrar i ligan och Hoverla Uzhhorod har fyra raka förluster i ligan. Jag har inte spelat på en vinnare då ni säkert förstår att oddset på hemmalaget ligger i botten. Så jag valde att spela på att Metalist Kharkov ska göra över 1.5 mål i matchen istället.
| 2013-03-18 18:00 | | PARLAY: 2 spel |
parlay |
|
3 |
1.770 |
| 2013-03-18 18:15 | Extraliga | HC Slavia Praha vs Rytiri Kladno | 1 | | | 0.000 |
| 2013-03-18 18:00 | Vischya Liga | Metalist vs göra över 1.5 mål ÖVER | Ö | | | 0.000 |