Dags för ett gäng spel till inatt/imorgon, pigg och fräsch så ska jag försöka leverera.
Ogiltigt spel-ID: 1496282
Båda lagen är inne i en period där båda spelar rätt mycket över, Nucks har släppt in och gjorta lika många mål de senaste matcherna och över de fem senaste så har dom producerat 3.6 mål och släppt in 3.6 mål. På andra sidan isen så har vi Yotes som har gjort 3.4 mål och släppt in 3.2 mål per match de senaste fem matcherna. Nucks har endast spelat en under 5.5 de senaste fem och har spelat 3/2 över, rättså goda förutsättningar samtidigt som oddset Ö5 INC OT är lockande gör att jag spelar detta spel.
Resultat: 3-1
Ogiltigt spel-ID: 1496307
Intressant match där Ducks har en fin win-streak hemma, 11 raka vinster hemma och endast två matcher har avgjorts i OT. På andra sidan har vi Sharks som inte är speciellt bra borta för tillfället, endast fyra vinster har kommit borta och inte heller här har det gått till OT mycket, endast 3 matcher har gått till OT. Just nu så har även Ducks två stabila målvakter, Hiller har imponerat det senaste och tror inte det spelar någon större roll vem som får vakta Ducks mål inatt. Oddset borde ha legat på 2.10 enligt mig.
Resultat: 5-3
Ogiltigt spel-ID: 1496289
Två riktigt bra målvakter i grunden, Smith i Yotes har varit riktigt tät det senaste samtidigt som Yotes offensiv inte alls har producerat. Yotes har lyckats med att göra 1.6 mål i snitt per match de senaste fem och släppt in i snitt 2.6. Kings å andra sidan har gjort hela 22mål och släppt in 14 mål de senaste fem men tror med Yotes grymma BP och Smith i målet kan hålla nere siffrorna bakåt. Inte nog med det så går lagen oftast under 5.0 och när vi då får ett odds på 2.02 FT så testar jag.
Resultat: 4-0
Ogiltigt spel-ID: 1496279
Här så har vi ett Riga som är bättre i grunden och bör vinna denna serie med 4-0 i alla fall 4-1. Dock så kryssar dom gärna borta och 1.77 och vi vinner om det blir X vid fulltid, bugar och bockar. Amur är inte jättedåliga och inte jättebra hemma, Riga bör vara större favoriter.
Resultat: 2-1
Ogiltigt spel-ID: 1496260
Värdespel så det skriker om det, i alla fall om du frågar mig. HA har blivit allt bättre och bättre och det visar inte minst Leksand som har en riktigt vass offensiv blandat med en sådär defensiv, iaf mot Örebro senast. Rögle blandar och ger dom med, gäller att vara effektiva mot Rögle om man ska ha någon chans. Leksand är det laget. Att Barta skada sig förra matchen gör det inte bättre för Rögle då han är den som producerat mest och är en nyckelspelare i Rögle. Marathonbet är verkligen generösa och ger oss 2.68 på ML! Den tar vi!
Resultat: 0-4
Lycka till vid rygg!

Droppa gärna någon kommentar så vi får lite diskussion här, alltid roligt! Ha det gött så länge!