Rövarsystemet...
avd1. 3 Licence to holder tävlade med framgång som treåring och kom bl.a 2a bakom fantom hästen Chelsea boko i kritieriet. Har nu inte startat på ett bra tag men jag undrar inte om hästen har bäst kapacitet i fältet..
avd2. Insert sock hade lite problem senast då han hamnade i maskin, (glöm) gången innan var han smällfin vid segern och formen sitter där. Sköter han sig ska det vara bra chans. Öppet lopp! totalt streckar jag fyra stycken.
avd3. känns som det kan bli fart i detta loppet, jag älskar drinken "mojito" dessutom kan hästen spurta vasst och med rätta ryggar kan det gå vägen. Jag vill även ta med Abboren som Jorma tror mycket på dessutom Tarzans INDESCRIBABLE
avd4 Draget heter Amour´d inverne satt invändigt men när luckan kom spurtade hon vasst. Formen är på topp och hon vill säkerligen vara med även här. Spelvärd! Jag streckar totalt fyra hästar här.
avd5. Djali boko är en av Per Nordstöms bästa treåringar just nu, han satsar hårt i år på unhästar och i detta loppet ska han ha goda chanser att spåra runt om, om han går felfri.
avd6. "Grogg" på forumet hade hittat en intervjuv med Annete S Jansson att hon trodde på bra segerchans med Stig Allover, kan tyver inget om tränaren men 1% är ett fynd. Tony Wallin kör också en intressant häst, denne kusk kör ofta åt amatörer och vinner väldigt ofta med dem. Sveriges mest underskattade kusk. Björnjägaren har tänt till i år. Sedan vill jag gärna ha med goopen från bästa läget.
avd7. Här tror jag Iceland får allt kört i halsen. Spik!
avd8. For Life kan spurta vasst och Jorma trodde på en ganska så vettig segerchans. Spelvärd! Oolong gillar jag och hästen kanske behöver tur från spåret men det kan gå igen...
avd1. 3 Lincens to holder
avd2. 4-5-7-12
avd3. 9-11-12
avd4. 6-7-8-10
avd5. 2 Djalli boko
avd6. 1-2-3-7
avd7. 9 Iceland
avd8. 7-11
= 96 kr
DD1. 9
DD2. 7
* 100
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2013-03-20 klockan 17:15.
|