Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-20, 15:35   #14
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vad händer om Djali Boko hoppar då???? är det en bra pik då oxå eller till 85-90%? ska fällas så det bara skriker om det!!!!!
Tror inte det ska vara något problem denna gången. Hade problem senast den var på Solvalla med en tand som låg bakom galoppen, men klart, alla hästar kan hoppa...

"- 2 Djali Boko (V86-5) hade problem med munnen senast vi var på Solvalla. Då jag fick hålla lite i honom i defileringen började han ruska på huvudet och var sedan aldrig i balans. Vi har fixat till munnen på honom efter och även fixat till bakknäna. I Halmstad fungerade han perfekt och har varit riktigt fin efteråt. Vi har ett bra läge, han är framåt och öppnar snabbt. Han har varit lite piggelin så jag ska testa med öppet huvudlag i bilprovstarten, öppnar han bra då kan det tänkas att vi kör med det, han har ju alltid gått med helstängt. Med helstängt tar han nog ledningen direkt, med öppet kanske vi inte tar den direkt men det är möjligt att han får överta tidigt men det är svårt att köra loppen på förhand. Han går med skor runt om denna gång, det funkar bra, jag vill helst inte köra med hakar man han har tränat på det hela vintern så det funkar och vi åker samma dag precis som senast då vi var på Solvalla, säger Per Nordström"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat