Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-20, 21:53   #11
Bourne

Bournes avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Hade minst sagt marginalerna emot mig när det gäller överspelen i tennisen. Men det går inte att klaga på. Får skylla på variansen . Framförallt är jag besviken på Muller som tappade vid 5-5 i första och 4-4 i andra. Otroligt svagt. Mer nöjd är jag med mitt spel på MODO där jag hade de flesta experter emot mig. Sammanfattningsvis ingen vidare speldag. Men jag lägger den till handlingarna nu med ett spel fortfarande levande (tennisdubbeln dör Istomin spelar först imorgon)

Några spel till morgondagen och sedan ett spel redan nu till på fredag som jag ska försöka motivera lite mer:

2013-03-21 00:05NHLToronto Maple Leafs vs Tampa Bay Lightning ÖVER Ö 5.5 FT 100 1.781

2013-03-21 15:00PARLAY: 2 spel parlay 100 2.537
2013-03-21 15:00SonyOpenR1G. Ruffin vs M. Copil21.662
2013-03-21 15:00SonyOpenR1Y-H. Lu vs R. Ginepri11.526

2013-03-21 19:00HockeyallsvenskanÖrebro vs Rögle ÖVER Ö 4.5 FT 100 1.720

Fredag:
2013-03-22 16:30KHLSKA St Petersburg vs Dynamo Moscow -0.5 FT 100 2.020

Här fastnade jag för oddset. Tycker Petersburg står alldeles för högt och jag ger dem klart högre procentchans än bolagen.

Jag sitter sedan tidigare på Petersburg som segrare av Gagarin Cup (Finns inte med i spreaden då det lades långt innan jag började lägga spel offentligt). Anledningen är att jag tycker de är det mest kompletta laget i KHL. Man har de senaste säsongerna varit med i toppen i grundserien för att sedan i slutspelet haft det väldigt svårt och åkt ut alldeles för tidigt. Till denna säsong ser det ut som att laget istället har ökat i slutspelet och har presterat riktigt bra hittills. Man har tagit sig vidare till denna Semi genom att slå ut Atlant med 4-1 i matcher och Cherepovec med 4-0 i matcher. Man har egentligen aldrig varit hotade och har visat upp ett väldigt bra spel.

Dynamo har även de gått väldigt bra i slutspelet och likt Petersburg bara förlorat en match. Vägen fram till Semi har varit väldigt smärtfri. Laget hade en lite mer skakig grundserie än Petersburg och en hel del beror sannolikt på att de fick ordentlig förstärkning under NHL lockouten (Bäckström och Ovechkin bla). När de försvann tillbaka till NHL gick det delvis tungt för laget ett tag. Men man verkar ha hittat helt rätt i slutspelet och gått riktigt bra.

Jag får känslan av att Petersburg kommer spela till sin kapacitet denna säsong och att man lärt sig av misstagen i de senaste årens slutspel, tycker de visat detta med största tydlighet hittills. Det kommer säkerligen bli en tuffare omgång än 8-del och kvartsfinalserien men jag ser Petersburg som det klart mer kompletta laget och jag tycker det är klar fördel för dem. De inleder hemma och jag tycker de har närmare 60% för att lösa seger under ordinarie tid vilket gör oddset väldigt tilltalande. En stor skillnad med Petersburg från tidigare är att man fått ordentlig ordning på sitt defensiva spel som man tidigare haft problem med. Man fortsätter dock producera framåt vilket gör dem riktigt bra. Jag tror Dynamo i denna serie kommer få en hel del problem med Petersburgs offensiv samtidigt som det kommer bli väldigt svårt för dem att kunna producera lika bra offensivt som Petersburg. 2.02 är taget!

Senast redigerad av Bourne den 2013-03-22 klockan 20:17.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat