Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-20, 22:00   #188
Penguin93

Penguin93s avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Hittat fyra spel för inatt/imorgon, slänger även med lite motiveringar.

Ogiltigt spel-ID: 1499321

Avs är ett lag som är ganska ojämnt, mycket mål åt båda hållen. Är väl egentligen om Varlamov gör en kanon match som kan stoppa målen bakåt för defensiven ser lite för vek ut. Dallas har inte kommit igång med Offensiven riktigt på några matcher on the road och defensiven har inte varit på topp det senaste riktigt. 2.22 sitter lite för högt.

Ogiltigt spel-ID: 1499326

För Sharks har det verkligen gått riktigt dåligt det senaste och sitter på fem raka borta förluster men det finns potential i laget och det är en bra match för Sharks att komma tillbaka för Oilers har inte glänst hemma ligger sist i WC i hemma tabellen. Samtidigt som Oilers är lite ojämna så tror jag på en Sharks vinst, skulle tagit ML men tycker Sharks [email protected] är alldeles för högt och kan inte blunda
för det oddset.

Ogiltigt spel-ID: 1499317

Här har vi en match där det är relativt stor risk att den går under linan får jag säga, vi har Hiller, Fasth och Crawford(startar förmodligen inte hört ngt annat), dessa målisar är tre stabila och defensiven är bra hos båda och har inte minst speglat sig de matcher där dom spelar mot varandra, där de flesta går under vid FT och Under 5 FT till 2.26 anser jag också något högt, hade trott på 2.15.

Ogiltigt spel-ID: 1499396

Här tycker jag oddset är helt felsatt, Tror inte Linköping släpper denna matchserie där dom leder med 3-1 dock är det en väldigt tuff uppgift borta men Linköping har bra rutin och ser en hyggligt stor chans att dom fixar detta imon, [email protected] är väldigt högt i mina ögon.

Lycka till vid rygg!

Kan tillkomma något mer spel ska grotta ner mig lite i dom andra matcherna.

Senast redigerad av Penguin93 den 2013-03-21 klockan 21:26.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat