Ämne: DD Torsdag
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-20, 23:36   #1
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

DD Torsdag

Kör v65a...

avd1. Harmas One more tar spets här om kusken vill, kör säkert där över distansen. Bra chans eftersom formen är mitt i prick. Ranch I do ido är också i fin författning för dagen och med en fin resa bör han segerstrida. Form!

avd2. Vidöppet lopp. Sago hästen står 20 meter bakom, får tufft? men ska nog ändå med. REINA LA CABALLO har inte startat på ett tag, risk för ringrost. OOPS TROT är speedig och har Örjan i sulkyn +++. SERREZ FLIRT kommer liksom nr 7 från formstall och skall passas. 2 och 3 är två osynade kort som har fart för att skrälla i öppet lopp.

avd3. Många spikar Magnusson med YANK DREAMCATCHER eftersom loppet är blekt. Tycker hästen lär bli överspelad och spelar istället emot med två intressanta drag. SMOK'N LEAGUE var riktigt fin vid segern och utvecklas mer och mer, bör få en fin resa och känns spelvärd. Corner Käbb är inte så tokig och hittar Tony rätta stigar under slutvarvet kan hästen skrälla till ett smarrigt odds.

avd4. Här är nog bästa spiken: Alvena Nonstop vilken form hästen har indikerat på slutet måste bli väldigt svårslagen idag och jag tvekar inte över att spika... Bara sjukdom/galopp som kan förstöra dess chanser.

avd5. Öppet men "min ide" har formen gentemot många andra och med en snällare resa kan man spurta ner allt till slut!? Cruse Speed gick fort senast men kunde endå inte frejda sig till slut. Har form och blir allt bättre, kanske idag till 7%?. True Advantage behöver troligen loppet men är hon i någorlunda form kan hon vinna detta, en riktig järnlady! Global Kitten kan spurta vasst och ska inte glömmas. Simb Ruby har fint läge och får en fin resa.

avd6. Velade mellan 1 och 9 men till slut blev det Ferrari som har form gentemot årsdebuterande nr 1 där jag inte vet formen riktigt. Många spikar nog Lotus Eld men jag tycker själv att det såg bättre ut än vad det egentligen var sist. Kommer nog inte till ledningen nu om nr 1 vill köra där som det låter från stallet.

avd1. 2-5 (8-9)
avd2. 1-2-3-4-7-9 (6-5)
avd3. 2-7 (12-3)
avd4. 11 Alvena Nonstop (2)
avd5. 3-4-5-7 (2-1)
avd6. 9 Ferrari Hålleryd (1-2)
= 96 kr

Min tidiga DD från i onsdags.

DD1. 5-7
DD2. 1
* Insatsen

DD1. 5-7
DD2. 9
* insatsen

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2013-03-21 klockan 16:05.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat