Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-21, 13:22   #158
oggeborreh

oggeborrehs avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Själv har jag lirat på SSK, det är väl i princip sista chansen för dom att haka på. Ska inte säga att dom har högre motivation(vilka har inte det i denna serie) men jag tror att dom kan gå ut och gasa på direkt och ge årets upplaga av KS en rejäl sista chans. SSK har också 4-1 i inbördes under säsongen samtidigt som att dom var seriens bästa hemmalag med enbart tre förluster med OT inkluderat under grundserien. Men det som talar emot är som du säger att Lars Johansson varit grym och Södertäljes oförmåga att göra mål under Kvalserien, får hoppas på islossning ikväll. Tycker oddsen är för höga för att inte testa. Lycka till (fast ändå inte )
Intressant!

SSK har som du säger varit grymma hemma i grundserien och har riktigt fin statistik hemma. Men jag tycker att de verkligen trappade av mot slutet och har inte varit samma lag sen dess tyvärr, enligt min mening.

Det är möjligt att det lossnar ikväll, men jag tror och hoppas på fortsatta problem för SSK! Önskar dig ändå lycka till (fast ändå inte)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat