Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-21, 14:57   #22
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tror inte ni riktigt kan skilja på trav och spel.

Visst, idag var jag snett på det, även om jag gav er bra info på Cash EM.
Min poolspelsrulle är extremt stark och långsiktig. Spelar bara för värde.

För mig handlar allt om att gå emot favoriter då dessa streck inte alls motsvara hästens chanser.

Igår satte jag V4an då jag hade avslag på Kalloma. Hon hade varit brunstig och ätit dåligt. Röste skulle köra extremt försiktigt. Vilket han minst sagt oxå gjorde. Ni måste förstå att man inte kan spika sådana favvar till över 80!!!% Där ställer jag mig 40 meter före public.

Den infon kunde ni fått om ni bettett er som folk.

Såna håna ni mina avslag. Ni vinner pengar när V4an ger 2000kr. jag vinner när den ger minimum 20k. Ungefär där ligger min favoritexludering.

Kommer fortsätta jag jaga svaga favoriter. Så småningom kommer ni oxå förstå att det spel handlar om.

Ni bör sätta er ner och räkna på vad 80 procent egentligen innebär.
Igår pratade vi, brunst och ätit dåligt. Röste med en väldigt låg segerprocent. 40 meters tillägg för en häst som måste smygas.

Ni hajjar va!!

Skärp er och börja vinn pengar som Kriga
Förstår vad du säger, men ändå inte. Att lasta in 1600 :- på V4a som inte speciellt ofta ens når upp i tusenlappar i utd känns inte som speciellt långsiktigt tänk. Givetvis förstår jag om du prickar en & annan V4a när utd klättrar upp till 20k lr mer, det behöver du å andra sidan göra om insatsen ligger på närmre 2K/tillfälle.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat