Inne i en ordentlig svacka nu och det är inte roligt. Men bara fortsätta att tugga på och hoppas på den vändning inom kort.
Helgen är väldigt tunn utbudsmässigt pga landslagsuppehållet i fotbollen. Egentligen passar det mig alldeles utmärkt med tanke på min spelform just nu. Hur som helst har jag hittat några spel till morgondagen. Inväntar också odds på ytterligare ett spel som kommer läggas om oddset är rätt.
| 2013-03-23 00:05 | NHL | New York Islanders vs Pittsburgh Penguins |
2 |
ML |
100 |
1.654 |
Pittsburgh i kanonslag med tre dagars vila möter ett Islanders som är B2B och kommer från en tung förlust. Klar fördel Pittsburgh.
| 2013-03-23 16:00 | UEFA Zone | Northern Ireland vs Russia |
2 |
FT |
100 |
1.530 |
Ryssland går riktigt bra och leder kvalgruppen. Alltid jobbigt att möta Brittiska lag på bortaplan men här tycker jag det är klasskillnad och en match Ryssland har mycket stor chans att vinna.
| 2013-03-23 16:00 | HockeyAllsvenskan | Södertälje SK vs Örebro HK |
2 |
ML |
100 |
2.600 |
OBS: Gäller ordinarie tid. Skrev fel i spreaden...
Skrev följande om denna match i en annan tråd för någon timme sedan:
De flesta bolag verkar se detta som 50/50 men Ladbrokes sticker ut och ger hela 2.60 på Örebro. Det stämmer inte alls med min värdering då jag håller Örebro som liten favorit i denna match. Örebro är obesegrade (under ordinarie tid) i serien. Man har spelat riktigt bra både borta och hemma och försvarsspelet har varit mycket bättre än tidigare under säsongen. Södertälje är förvisso hemmastarka men det är Västerås med. Ett Västerås Örebro haft otroligt svårt mot borta tidigare men som man besegrade borta för någon omgång sedan.
Tycker Örebro är det klart bättre laget om man ser på trupperna, målvakt undantaget. Man har dessutom spelat betydligt bättre än Södertälje i denna korta serie hittills. Känns som det är andra förutsättningar när varje match gäller så otroligt mycket jämfört med grundserien. Det som talar emot Örebro är att man tidigare vikit ner sig när det väl gäller men tycker man bevisade sist mot Rögle att man håller för trycket. Jag hoppas verkligen inte de motbevisar mig imorgon på den punkten.
KOmmer antagligen ytterligare ett spel till morgondagen inom ett par timmar. Kan även fyllas på under morgondagen. Dock inte hemma imorgon så läggs i så fall med största sannolikheten i spreaden.