KHL slutspelet trummar vidare under morgondagen (lördag) Har hittat spel i båda matcherna:
| 2013-03-23 14:00 | KHL | Ak Bars Kazan vs Tractor |
+0.5 |
FT |
100 |
1.833 |
Tractor står för högt här. Man är väldigt jobbiga att möta med en tajt defensiv och med stora offensiva kvalitéer. Laget är väldigt stabila och förutom stor kvalite gör man väldigt sällan riktigt dåliga matcher och håller allt som oftast jämna steg även om man inte får ut allt. Kazan har också stora kvalitéer men är inte alls lika jämna som Tractor. Tycker Tractor har klart större chans här än vad oddsen indikerar.
| 2013-03-23 14:00 | KHL | SKA St Petersburg vs Dynamo Moscow |
1 |
FT |
100 |
1.810 |
SKA svek idag (fredag) och förlorade till sist med 3-2. Man låg under med 3-0 men gjorde två snabba mål i slutet av matchen. Jag har tidigare skrivit att jag håller laget som det bästa i serien. Man är väldigt starka inte minst på hemmaplan. Rent kvalitetsmässigt så håller jag dem högre än Dynamo. Jag kan garantera att man är minst sagt revanschsugna efter dagens förlust och jag har väldigt svårt att se detta lag förlora två raka hemmamatcher. Det är en väldigt viktig match för dem då 0-2 inför bortaspel inte är i närheten av bra. SKA har varit väldigt bra tidigare i slutspelet och jag skulle bli väldigt förvånad om man inte fortsätter på den inslagna vägen efter dagens bottennapp.