Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-23, 02:21   #66
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Hej är ny på forumet och vet inte riktigt vad sharps är
Men du skrev tidigare att hästen vinner en gång av hundra om ens det .
Men nu när jag ville spela till 100gånger vilket du tycker är för dåligt odds eftersom hästen vinner inte ens en gång av hundra .
så ger du mej 75 gånger? Fast jag kan inte spela pengar.
Har jag förstått dej rätt då ?
Ps kolla du på loppet när Robban slog Ready Cash ?

Ja, du får 75 gånger de sharps du vill satsa... Kolla och räkna dock ut hur många jag har att förlora/vinna...

Sharps är de värdelösa siffrorna som du ser under din avatars namn till vänster... Under Reg.datum och Inlägg.

De kan du använda till att intet göra... Eller som i enstaka fall sätta på spel som vi nu gjort...

100 gånger som jag först yttrade mig om var lite för högt - 75 gånger är också högt men mer i paritet hur jag skulle lagt oddsen... Detta odds är dock MYCKET högre än vad du kan få på ATG, Bet365, Expekt, Unibet, Nordicbet - take it or leave it...!

Bara för att jag är generös behöver jag inte vara dumdristig, eller hur? Att sätta riktiga pengar vet jag inte om det är tillåtet här på sharps - men skit samma, det blir bara problem om vi skall syssla med detta... Sharpspoäng blir bäst, så slipper du förlora mer än dessa... Din mödom och din oskuld tar jag via dina sharps, dvs. de värdelösa poängen jag nyss förklarat vad de är...

Ps. Du menar loppet för två år sedan, i Caen...? Ja, hade inte Ready Cash kusk suttit och sovit samt att hästen bröt ut fem spår på upploppet så hade ju Ready Cash vunnit lätt - var det detta lopp du menade, eller? Och, ja - det var TVÅ ÅR SEDAN! Ds.

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+15)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-03-23 klockan 02:35.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat