| 2013-03-24 16:00 | SonyOpenR3 | J. Tipsarevic vs K. Anderson ÖVER |
Ö 22.5 |
FT |
100 |
1.909 |
Ett av de två spelen jag nämnde i föregående inlägg dök precis upp. Hade hoppats på kring 1.80 men bjuds nu på strax över 1.90. Kevin Andersson befinner sig i kanske sitt livs form. Han har spelat riktigt bra tennis de senaste veckorna. Han har vunnit 7 av sina 10 senaste matcher. Två av förlusterna har kommit mot Berdych som även han befinner sig i riktigt fin form och dessutom tillhör topp 5 i världen.
Tipsarevic har haft en minst sagt usel start på säsongen och åkt ut i första omgången i 4 raka turneringar innan Miami. Men förklaringen till det har varit att han inte varit helt kurant och spelat med en skada som hämmat honom ordentligt. I första omgången i Miami visade han för första gången på länge upp fint spel igen och vann väldigt bekvämt mot Sela (6-2,6-4). Nu är Sela långt ifrån någon världsspelare men man ska tänka på att han bla fått stryk av spelare som Tursonov med 2-0 i set den senaste tiden. Efter hans spel i första omgången talar det mesta för att han är "tillbaka" på en hög nivå igen.
Tipsarevic kommer få det svårt mot en Anderson i toppslag det är en sak som är säker men jag tror han kommer kunna bjuda på ordentligt motstånd här då han har kapacitet för att göra det. Anderson har en fantastisk serve men hans grundspel har en del i övrigt att önska och fungerar bara Tipsarevic serve och grundspel som han besitter så bör han kunna ta denna match över linan.
EDIT:
| 2013-03-24 14:00 | KHL | Ak Bars Kazan vs Tractor |
2 |
FT |
100 |
2.900 |
Har suttit och väntat in detta spel sedan igår kväll. Jag hade en tanke att spela Tractor +0.5 precis som senast men många bolag har valt att inte släppa det spelet, tyvärr och jag får inte det odds jag vill. Jag tror Tractor har större chans att lösa detta än vad oddset indikerar och anser därför att rak seger också är spelvärt. Tycker att 2.50-2.60 hade varit mer rimligt.