Nu har jag inte råd att dubbla i femte men då Fashion i nuläget bara är andrahandare och det är jämnt mellan 2 och 6 så tar jag ställning...
Registrerat spel
Datum: 2013-03-25
Bana: Bollnäs
Spelform: V65, omg. 41
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Sandrngham Hanover (2)
2 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (5)
3 3, 6 (10)
4 1, 5, 6, 11, 12, 14, 15 (4)
5 6 Fashion Diva (2)
6 2, 6, 13 (7)
Vadet gäller startnummer
336 rader x 1 x 1,00 kr =
336,00 kr
Kvittonummer: 0D04 9404 XXXX XXXX
Kommentarer:
Andra avdelningen tror jag står mellan 2 Essis Lille Alfred som spurtade starkt och bara ökade in mot mål sist! Avslutade runt 29 sista 500 och sträckte på sig när den blev utmanad! Fast i kall rygg och loss med fin spurt var 4 Barrfaksen som kan vara ett sunt motbud! Målar på men tror mest på dessa två!
SS och TT är ute efter 6 Krusen och intrycket sist var gott med full löd över mål! Kan dock häxa från detta läge och det är inte Örjan i vagnen direkt... Dubblar med en annan lallare som kan vinna om luckan uppenbarar sig 100 kvar! Speedig som attans och nu barfota!? Förmodligen fast och bortkörd men jag vill inte spricka om luckan kommer...
Fynden i monté är 5 George Sånna som jag länge var inne på att chansspika... Får bli trio-spiken istället! 17% är för lite! 11 Oh Yeah till 3%! Är folk fulla? Två lopp i kroppen efter vila och har sett smällfin ut! Inte minst i monté som tvåa efter galopp! PASSAS!! Vad kan den franska hästen på 2180? 14 Yanantin Boko är en kanon i grunden som kan få nytändning under sadeln? Räds inte det här gänget! 15 Manos General är också understreckad!
I sista har jag noll koll på Berghs men vågar inte lämna. Tar bort Acriter som inte imponerat på mig, har alldeles för gott rykte...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|