Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-26, 13:01   #149
Arizto

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1138

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1506126

Småkikade på detta spelet imorse, lät det bero. Kollade sedan mailen och hittade ett bonuserbjudande från Betway i skräpposten, vilket var lägligt. Körde en snabb websök för att se om något matnyttigt kommit upp under dagen för att upptäcka att Holms rekat denna som en rak 1:a. Eftersom min form är usel tänker jag att 2st minus ger ett plus eller nått..

Iaf, Gateshead har spelat riktigt ojämnt under en period vilket gör att de riktigt aldrig kunnat lämna nedflyttningshotet bakom sig. Dock har man 3 raka vinster hemma, bla mot Kidderminster som leder ligan.
Man är inne i en period med många matcher, 23/3,26/3,28/3,30/3,1/4. Man förlorade i lördags borta mot Dartford,men skall ha spelat ok första delen av matchen. Viktigt att snabbt ta en seger för att orka med denna intensiva period som väntar.

Grimsby jagar uppflyttning, men har 4 raka förluster i ligan. Kan vara att fokuset legat mot matchen i söndags,mötet med Wrexham på Wembley i FA-Trophy. Matchen avgjorde på straffar där man förlorade. Tufft att 2 dagar senare möta Gateshead på bortaplan. Grimsby släpper in flest av sina mål i 76-90min så jag hoppas på lite trötta ben ikväll.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat