Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan
Lika bra att fråga, har tappat lite motivation i det vanliga bettandet så tänkte kolla in lite på trading. Dock fattar jag verkligen inte hur det fungerar? Har googlat och läst men förstår fortfarande inte hur man gör. Fixat konto på betfair men det hjälpte ju föga. Snälla förklara enkelt för en oinvigd
Läste om att man ska kunna betta på det odds man tror kommer droppa och sedan "gröna ut", hur görs detta? fan va dålig ja känner mig nu
|
Du spelar på ett odds tex 1.80 som du tror/vet att det kommer att sjunka, när du fått det "matchat" då går du in och bokar på tex 1.70 så har du "grönat ur". Antingen lägger du "bokningen" direkt efter till 1.70 eller vilket odds du vill ha eller så väntar du och håller koll själv.
Samma sak om du tror att ett odds kommer att höjas fast då bokar du först tex 1.80 och spelar till 1.90 när oddset höjts. Hoppas du förstår vad jag menar.
Samma sak gör du i livespel om du tex spelat ett lag till 1.80 och dem gör 1-0 så kommer oddset att vara kanske 1.3 och då bokar du det oddset så har du grönat ut vilket betyder att du vinner lika mkt oavsett resultat i matchen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Vurpan (+10)
Senast redigerad av Pohjan den 2013-03-26 klockan 18:10.
|