Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-26, 22:39   #31
Bourne

Bournes avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Tisdagen ser ut att bli riktigt trivsam ur ett spelperspektiv. Förhoppningsvis är den svacka jag ändå befunnit mig i senaste veckorna på väg att släppa.

Hur som helst så är det en ny dag imorgon och jag har funnit några spel jag tycker är intressanta:

2013-03-27 00:05NHLWashington Capitals vs New York Islanders 1 ML 100 1.769

Washington verkar ha kommit igång. Man är i stort poängbehov för att kunna lösa en plats till slutspelet och det vore inte annat än en flopp om man inte lyckas med det. Islanders är alltid obehagliga att spela mot men Washingtons stora kvalitéer har visat sig den senaste tiden och detta är en match man bör vinna i sin slutspelsjakt om man ska ha en ordentlig chans.

2013-03-27 14:00KHLTractor vs Ak Bars Kazan 1 ML 100 1.850

Tractor förlorade de två första matcherna i denna semifinalserie. Båda matcherna på bortaplan. Man har inte på något sätt gjort bort sig i matcherna men har haft marginalerna emot sig. Jag håller Tractor som ett minst lika bra lag som Kazan om inte lite bättre då de är jämnare. Stort behov av en seger här för att inte hamna i ett nästan omöjligt läge med 0-3 i matcher. Ser en fördel med hemmaplan här som jag tycker de ska kunna utnyttja. Oddset är en smula högt här med förutsättningarna.

2013-03-27 16:30KHLDynamo Moscow vs SKA St Petersburg 2 ML 100 1.790

Ja vad ska man säga om SKA Petersburg. Återigen har de denna säsong varit favoriter att ta hem Gagarin Cup pokalen och återigen verkar de vika ner sig när det gäller som mest. Man ligger under med 3-0 i matcher vilket är minst sagt förvånande för mig. Men man spelade helt okej idag och hade verkligen marginalerna emot sig. Nu är det vinna eller försvinna som gäller och lag som är desperata brukar alltid ha en fördel när det kommer till utslagsmatcher, framförallt om de egentligen håller en högre kvalité än sina motståndare vilket jag tycker är fallet här.

Kan komma tennisspel under morgondagen då det ej är klart hur det spelas imorgon. Fyller isåfall i detta här om jag har möjlighet, annars endast i spreaden.

Senast redigerad av Bourne den 2013-03-27 klockan 20:22.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat