Svår omgång eftersom....
avd1. Pomona Wibb kommer till spets intialt men frågan är inte om Björn testar när distansen är mitt i prick!? spelvärd på 6%. Big Sky Hurricane är en "snackis" som vi inte vet så mycket om mer än att hästen har fina tider, långt uppehåll nu och 75%? låter för skumt. Ska med men inte något singelstreck i mina öron. For Life spurtade bra senast ute i spåren men blev trött sista 100. Får en fin resa idag och spurtar vasst igen. Nu kanske spurten kommer i tid. Milton Zet kommer från formstallet Reden och har läget.
Avd2. Quesy kommer från en mersmakande insats och troligt att Örjan laddar från start, kanske kan hitta spets men annars blir det troligen andra utvändigt och med form och spurtstark häst ska man räknas relativt tidigt. Spåret är enbart oddshöjande. Jag spikar!
avd3. När två trätter vinner en tredje eller en fjärde. Ragata är en fin individ som utvecklas hela tiden men kanske inte är helt självklar från bakspår, Fly the world var ruskigt bra senast och vann trots en resa i dödens, ett löfte som kommer att bli kul att följa framöver. Mitt korsdrag i loppet heter Red Rose Sisu har tränar vasst inför årsdebuten, kommer att göra ett bra avtryck mot dessa om det sedan räcker till vinst får vi se. (senaste jobbet inne på valla var strålande) toppstammad häst som jag vill varna lite för..
avd4. Meadow Match kan öppna raskt och vill till ledningen. Kan bära hela vägen hem. Draget: Hellios Fortura ska gå med fjärde dels halvstängt (eget komponerat huvudlag som timro ritat) har han vunnit många lopp med på slutet. Hästen är av fin kaliber och klarar man bara femte spåret i volten bör man vara i segerstriden, för så pass bra är han.
avd5. CHAPEAU BAS har plockat fina placeringar på slutet och har idag lottats till ett fint spår, vinner inte så ofta nu mera men på läget och kusken vill jag ändå gärna betala för honom. Bör hamna fint till och med lucka till upploppet kan det vara dags. Varina Du Lys är mycket kvick i groparna och jag är inte främmande för att man provar hästen i spets nu. High Stage är också kapabel och har segersugne Tarzan upp i sulkyn. Bortglömd! Peak State Kronos är bra och snart vinner hästen lopp.
avd6. Här tror jag på spets och slut för Amazing Man!
avd7. Ett fränt drag sticker ut och vinner med lite klaff. Xman Kemp
avd8. Malin Tilly är en fin häst och en bra chans tycker man även i stallet, bör hamna vettigt på det och med klaff äter man upp dessa? Robis Sara är ganska tuff men kör väl inte fram i dödens på favoriten? två andra bud jag gärna vill ha på lappen är framför allt Recation som är väldigt spelvärd på ynka 6%. Angelice Coger är väldigt stark och Fredde brukar ha bra hästar när de tävlar på ovalen. Har springspår på tillägg och betänk att det bara är fyra hästar på start. Träffar Persson rätt kan han ta enkelt 20 meter på dessa och är helt bortglömd idag.
avd1. 1-2-3-4
avd2. 8 Queasy
avd3. 2-6-9
avd4. 5-7
avd5. 1-3-9-10
avd6. 3 Amazing Man
avd7. 7 Xman Kemp
avd8. 5-8-11-12
= 96 kr
Chanssystemet.
avd1. 2 Big slay H
avd2. 8-10
avd3. 9 Ragata
avd4. 5-7
avd5. 4-8-9
avd6. 3 Amazing dream
avd7. 2-5-7-9-10
avd8. 5-10-12
= 48 kr
V4.
avd1. 4-8-9
avd2. 3 Amazing dream (6-7)
avd3. 2-5-7-9-10
avd4. 5-10-12
= 90 kr
DD1. 7 XMAN KEMP
DD2 .11-12
* 50
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2013-03-27 klockan 18:50.
|