Ämne: NHL 28/3
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-27, 09:23   #4
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qlash Visa inlägg
Godmorgon! FT+OT 28/3:

Boston Bruins - Montreal Canadiens 32.9 22.6 o1.55
Minnesota Wild - Phoenix Coyotes 29.1 23.9 o1.55
Calgary Flames - Colorado Avalanche 26.7 27.0 o2.15!
San Jose Sharks - Anaheim Ducks 25.4 26.6 o2.04

Gårdagens 5/9 (56%), Totalt: (67%).

Gårdagens intressanta som jag kände var Columbus win över Vancouver, sluta med 0-1 på Straffar :o Lite synd men nära

Min statistik säger åter igen att Anaheim ska vinna över San Jose, notis där är att san jose van förra mötet för 2 dagar sen med (5-3), deras poäng här har krypt närmare, men mitt bet ligger ändå på anaheim ikv

Intressant ikväll är Colorado win över Calgary, variabeln som väger över där är Colorados Tr% som är 27% Calgary 13%, dvs colorado vinner 27% av matcherna där de ligger under efter 1:a perioden.
Avalanche are 0-4 in their last 4 when their opponent scores 2 goals or less in their previous game.
Avalanche are 1-6 in their last 7 overall.
Avalanche are 1-6 in their last 7 vs. Western Conference.

Flames are 4-0 in their last 4 home games vs. a team with a road winning % of less than .400.
Flames are 7-0 in their last 7 home games.

Flames hemmaplan: 9-5-0-2
Avs bortaplan: 2-10-2-1

Tycker inte Avs ser så jättelockande ut, men Flames spelar B2B efter en förlust så därmed gillar jag inte Flames heller, annars hade jag kört Flames. Lycka till med Avs ändå!

Ducks har sett så jävla risiga ut i sina förlustmatcher, vill verkligen spela Ducks men det känns inte optimalt. Känns som att Sharks vaknat till liv någorlunda efter deras bedrövliga förluststreak och kommer att ta sig till playoff som 8:th seed eller något, då lär de vinna matcher som denna eftersom Nashville, Columbus, Dallas etc ligger typ 1 poäng efter.

Jag avstår själv idag, kommer bara spela om jag märker att hela R&K går in på något spel, fadear då det.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat