Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-27, 10:41   #27
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Var det inte när Vermo startade i Norge den skulle vara "klar"? Slapp väl prissumman då och gick ner rejält i klass med andra ord, kom två efter ett omöjligt lopp då om jag inte minns fel!
Jo det stämmer bra det med. Men detta var eftersom den slapp sitt tvångspris och halkade ned till sin egentliga klass.
Det jag syftade på var att media/flemming osv skrek att den var klar och folket gick på bluffen. Ingen häst som tjänat 50% av sin summa har något att göra med hästar som den hårda vägen tjänat ihop det dubbla. Måste vara ett riktigt jäkla undantag som dessutom visat form isåfall och kommer klättra i klasserna fortare än fort. Här är loppet som gick på momarken med Vermo, där den fick springa utan sin prissumma och mötte hästar av sin egen kaliber.
http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=8

De länkarna jag skrev först var när den sprang i sverige med tvångspriset adderat. Hade som sagt inget att göra med motståndet utan slutade där den hörde hemma, botten 4.

Hoppas inte de andra kuskarna/tränarna är så dumma att de går på mediasnacket och ger den loppet för att låta denna vinna från ledningen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat