2013-03-27, 22:48
|
|
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
|
Citat:
Ursprungligen postat av doob
Registrerat spel
Datum: 2013-03-28
Bana: Jägersro Tr, omg. 16
Spelform: V4
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
2 2 Whos Smiling Now (11)
3 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (1)
4 11 Skogans Avec (1)
Vadet gäller startnummer
72 rader x 1 x 2,00 kr =
144,00 kr
Kvittonummer: 2D00 CCC3 XXXX XXXX
Målar på i två avdelningar och kör sedan två spik! 2 Whos Smiling Now är en bra favorit om den håller sig under 60 procent! Startsnabb och sitter i spets efter 500! Smällfin vid senaste vinsten och verkligen uppåt!
Min andra spik är inte ens favorit i nuläget men det lär den bli! 1 Indian Shore är en ok häst men inte startsnabb och från bricka ett är det mest troligt att den får tredje in! Kanske trycker sig ut men då hoppas jag att spiken 11 Skogans Avec redan har tagit initiativ och är på väg mot spets! Inget mjäk nu Mes-Persson!! Hästen har sådan respekt med sig (helt outstanding kapacitet) så den kan få en vilsam löpning även om offensiv! Lär bli släppt till spets! Enda brasklappen är att Persson är en riktig lallare i sulkyn som gärna bockar och bugar innan han kliver över tröskeln, det är inget jävlaranamma i den karln och det finns en liten risk att han ser den här starten som uppvärmning på en lyckosam säsong och inte kör för vinst... Kör han bara så vinner han! Jag hoppas och tror på det senare!
|
Skriver i ronden att det ska köras snällt, tyvärr :/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|