Ämne: NHL 29/3
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-28, 10:18   #5
crimxon
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ppilif Visa inlägg
Vancouver Canucks vs Colorado Avalanche -1,5 FT
Ottawa Senators vs NY Rangers FT+OT
Florida Panthers vs Buffalo Sabres FT
Pittsburgh Penguins vs Winnipeg Jets FT
Philadelphia Flyers vs NY Islanders FT+OT

Motivering: Islanders har endast två förluster på borta plan de senaste tio matcherna varav en förlust var mot Pittsburgh. Philadelphia har däremot en rätt stark hemma statistik men efter Islanders vinst mot Capitals är de nog uppe i stimmet och tar hem matchen.
Pittsburgh är pittsburgh, de borde enligt mig knipa en vinst relativt enkelt.
Ottawa har bara förlorat två hemma matcher de senaste tio och dessa mot Boston Bruins, de är starka på hemma plan och jag tror att matchen kommer bli väldigt tight och därför gett de andrum att vinna på OT eller straffar.
Colorado har inte övertygat men det är fortfarande lite chansspel att dra in -1,5 på Vancouver då de inte har några övertygande vinster de senaste matcherna. Många uddamålssegrar osv men ville ha upp oddsen lite.
Nu har jag iofs själv ingen guru, men ditt handicap-spel på Vancouver känns inge vidare. Vancouver -1.5 till odds, vad? marknadshögsta 2.45? Vancouver är favoriter med all rätt. Men att lägga ett handicapspel på ett av de mest defensiva lagen i NHL, vars matcher i stor utsträckning går till OT?

Ditt spel på Islanders är dock mycket intressant, inte alls omöjligt att jag ryggar
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat