Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-28, 17:09   #34
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Ja, de höll på att driva mig till vansinne, men tror som jag sa tidigare inte att de försöker blåsa dig, de är bara så jävla sämst. Vilket iofs. också ska få varningsklockorna att ringa...
Men det är helt otroligt att det bolag som jag om jag inte har fel är det tredje största i UK och Irland efter Ladbrokes och Will Hill ska ha så här dålig kundservice. De får för fan BoyleSports att framstå som ett seriöst bolag.

Men fick nyss detta mail så ska testa att logga in när jag kommer hem (men lär väl bli ett helvete att få adressen godkänn sen). Men tack för hjälpen Semicolon, ska spara det numret.

"Thank you for your email.

I have personally chased this up for you and spoken to the Verification team. They have informed me that they have been able to verify your age, so you are now able to log in to your account and play games, however, your proof of address wasn't accepted as it was a screen shot. We will need a photograph, scan or physical copy of your proof of address. Once we have this, we can verify your account and you can make withdrawals again.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact either myself or another member of the team. Alternatively, you can contact us on 0800440011, where an advisor will be happy to help.
"
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat