Nu har jag kollat igenom mina hittils lagda spel och ser hur otroligt dålig kvalité det har varit på framför allt mina B1/B2-spel. Har en total ROI på 104%(endast lirat 78 spel så är inte mycket att gå på) vilket är godkänt då allt som är plus är bra men känner att jag inte riktigt har följt det som jag bestämde mig för när jag startade dagboken, dvs att vara mer nogrann när jag väljer spel.
Har bestämt mig för att försöka skärpa till mig och minska antal spel om jag inte hittar flera som jag känner starkt för såklart.
Startar nytt spreed. Kommer sätta som mål att försöka ha över 105% ROI i både fotboll och ishockey men allt på plus är såklart bra. Men framförallt hålla högre kvalite på B1/B2 spelen och inte bara slänga ut spel utan att ha kollat igenom spelen lite noggrannare än jag tidigare gjort.
2 spel för natten:
| 2013-03-30 01:35 | NHL | Chicago Blackhawks vs Anaheim Ducks |
-1.5 |
FT |
42 |
2.910 |
Chicago Blackhawks är ligans bästa hemmalag med 13-2-1 med en sådär form, har varit lite slappa defensivt senaste tiden men senast skärpte dom till det och höll nollan mot Flames.
Inatt spelar dom mot Ducks som har usel form med 4 raka förluster varav 3 har varit med 2 mål eller fler. Senaste vinsten för dom kom mot just Chicago på hemmaplan och dom har hittils vunnit båda matcherna lagen emellan så här är Chicago nog extra sugna på att vinna pga det utöver striden om första platsen i conferancen.
Hiller - Emery är målvakterna och jag tror Chicago tar denna med 4-1.
| 2013-03-30 01:35 | NHL | Dallas Stars vs Minnesota Wild |
-1.5 |
FT |
16 |
3.510 |
Stars slåss runt strecket för slutspelet och har en sådär form. Inatt möter dom Wilds som för tillfället går som tåget och har 9-1-0 på sina senaste 10 matcher. Stars är ett medelbra hemmalag(7-7-2) och Wilds är ett sådär bortalag(8-7-1).
Extremt viktig match för Stars för att inte halka efter sista slutspelsplatsen och tror att målvakterna(Kari Lehtonen vs Matthew Hackett)+ hemmaplan+måstematch gör att Stars går ut och vinner denna match och bryter Wilds segersvit. Hackett gör sin första NHL match för säsongen så vi får se hur det går för honom här. 5-2?