Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-30, 02:01   #19
Zzz

Zzzs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

2013-03-30 13:45Premier LeagueSunderland vs Man Utd -1 FT 64 2.260

Manchester united går som tåget för tillfället. 6 raka vinster, 9 vinster och en oavgjord senaste 10. Har nu gått 5 matcher utan att släppa in mål och allt detta trots att Van Persie har haft svårt att få in bollen. Det defensiva problemen som dom hade från början av säsongen är som bortblåsta.

Sunderland har ingen vidare form just nu. senaste 6 har dom 2 oavgjorda och 4 förluster och det har inte varit några speciella motstånd heller. Tror att dom kommer få det tungt mot Manchester United här. 0-2 till United.

2013-03-30 16:00Premier LeagueSouthampton vs Chelsea 2 FT 34 2.200

Här möts 2 lag som slåss runt varsitt streck och båda kommer gå för att förlänga avståndet till lagen som jagar underifrån.

Chelseas senaste match tappade dom ett 2-0 överläge i slutminuterna och matchen slutade 2-2 vilket dom nog inte alls är nöjda med och här tror jag dom får revansch. Southampton har haft lite problem i defensiven hela säsongen och släpper in mycket mål vilket jag tror Chelsea kommer ta vara på.

Förväntar mig en öppen match där Chelsea tillslut vinner. 2-1.

Är förstås svårt att veta var man har lagen efter ett landslaguppehåll men tror att det kan finnas värde i dessa. Det plus att det finns risk att lagen vilar spelare för FA-cup matchen lagen emellan(Chelsea-United) på Måndag vilket jag tror är en anledning att man får ett så pass högt odds som man trots allt får.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat