Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-31, 11:02   #97
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Den dagen du börjar motiverar så kanske man kan ta dig på allvar. Chanslös betyder en vinstchans på <0%. Finns ingen häst som har sådan vinstchans. Kommentera istället varför du anser att en häst är chanslös. Men du kanske syftar på att dessa är överstreckade i förhållande till deras vinstchans? Detta är inte synonymt med chanslös. Återspegla din procentuella bedömning och presentera fakta istället för att skriva oneliners utan belägg.

För du har väl säkert belägg för vad du skriver när du sågar en hästs vinstchans? Min motivering ang By Air har du redan fått ett par inlägg ovanför. Få höra din motivering till varför den är sk chanslös?

I annat fall är det bara trams och nonsens som kommer ut från din dator.

By Air har bakspår formlös och kan ej slå bla nr 6. Tar den en plats med tur så är det bra. Svanens hästar överlag för mkt streckade i denna omgång. Ja jag vet att ni älskar låååånga motiveringar....men jag gillar att få många rätt. Alla de sju jag skrivit som chanslösa är chanslösa att vinna dvs alla av de sju kan bli tvåa i loppet men de vinner inte. Krävs en erfarenhet och analytisk förmåga för att förstå det. Vissa har det andra inte....jag trodde ni skulle vara tacksamma att få veta fakta innan ni lämnar in...men de flesta uppträder som de blir arga av att få riktig info...mkt egendomligt. Jag skulle bli jätteglad om jag fick sån info av er men det har hittills aldrig hänt. Tyvärr.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat