Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen
By Air har bakspår formlös och kan ej slå bla nr 6. Tar den en plats med tur så är det bra. Svanens hästar överlag för mkt streckade i denna omgång. Ja jag vet att ni älskar låååånga motiveringar....men jag gillar att få många rätt. Alla de sju jag skrivit som chanslösa är chanslösa att vinna dvs alla av de sju kan bli tvåa i loppet men de vinner inte. Krävs en erfarenhet och analytisk förmåga för att förstå det. Vissa har det andra inte....jag trodde ni skulle vara tacksamma att få veta fakta innan ni lämnar in...men de flesta uppträder som de blir arga av att få riktig info...mkt egendomligt. Jag skulle bli jätteglad om jag fick sån info av er men det har hittills aldrig hänt. Tyvärr.
|
Lite grinigt idag tycker jag

det är ju påsk för fasen, glada miner!
Förövrigt håller jag delvis med KP, en liten motivering varför du tycker si eller så.. Behöver inte va för lång, för man orkar inte läsa igenom allt för många spaltmeter om alla skulle lägga jätte motiveringar..
Dock tycker jag om att läsa vissa personers långa motiveringar för de är verkligen "väl motiverade"!
Detta är en smaksak, men en liten notis som stödjer ens åsikt är aldrig fel!