Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-03, 11:44   #19
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Blev bl.a DD till slut.

DD1. 11
DD2. 8-11
* 150

Toksystemet

avd1. 6 Digital Darling
avd2. 1-2-8
avd3. 5 Salt and lime
avd4. 2-3-6-7-9-10-13-15
avd5. 1 Staro Familly
avd6. 3-9
avd7. 1-2-7-11
avd8. 11-13
= 96 kr

Spiken: Digital Darling mycket talar för att hästen blir släppt till spets, går hela vägen. Fin chans!

Chansspik nr1. Salt and lime har inlett karriären på bästa vis. Svårslagen oavsett position!?

Chansspik nr 2. Staro Familly såg ut att gå mot segern senast, föll på linjen. Kan öppna! räcker?

Dragen/Skrällar:

Duffy sund kan kanske inte vinna? men läget är ju mitt i prick, stallform, samt helt totalglömd på 1%,,, lyxstreck!

Aeronat kan en heldel, kliver ner i klass idag och får man bara den "där" resan blåser man nog ner många till slut!

Berazanzi har en intressant startrygg. Rolig "ide"

Powess kronos har vunnit 7 av 8 med takter. Toppform! men spår 11 är knixigt även om ekipaget har grejat det förrut. Passa Digital Media som kan öppna rejält och sägs jobba starkt inför detta. Runt om!?

I sista chanslåser jag på EN rolig duo. Standout är en kulltopp i årsdebut, är nog inte på topp ännu men Stefan har fint snurr i stallet just nu. Min ide som jag tror vinner är Alvena Nonstop har slagit många namnkunniga ekipage på slutet och detta ska han egentligen bara vinna. Divane Razz är värst emot och denne spelar jag med bl.a på DD.

Lycka till vänner....

Senast redigerad av Klanke den 2013-04-03 klockan 18:37.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat