Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-03, 13:42   #180
V75fahlle

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4965
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeborreh Visa inlägg
Spelet igår gick inte in, ändå nöjd med oddset jag fick på leksand då Örebro ställde sin 3:e keeper i mål och en hel junisline, synd att det inte orkade slå örebro.

2013-04-03 17:00Swedish CupHelsingborgs vs IFK Goteborg 2 DNB 100 2.580

Försöker mig på ett spel i svenska cupen. Göteborg har imponerat på försäsongen och inte minst i premiären mot Häcken där man vann med 3-0.

Helsingborg vann också sin premiärmatch i Allsvenskan med 3-0 mot Djurgården, vilket också får anses vara ett styrkebesked, var inne på att spela underspel i denna match då bägge lagen är riktigt stabila bakåt men blev detta istället. Tror att de kan bli en jämn match och att Ifk har ganska goda möjligheter att vinna matchen.

Här tror jag du är fel ute. Jag tror HIF kommer jäkligt taggade till denna match och drar det längsta strået.

HIF spelade stundtals riktigt bra mot Djurgården i den allsvenska premiären och satsar hårt på cupen. Målsättningen inom klubben att komma ut i Europa. Detta är sista chansen.
Slår man IFK ikväll så har man slått ut det bästa laget som är kvar i cupen och man har då cupguldet och Europaspel som i en liten ask.
IFK Göteborg är lite i samma sits, då detta är deras sista chans att nå Europa i år. Men historiken talar för HIF då man inte förlorat mot IFK sedan 2009.
Lägg där till att man är starka hemma på Olympia.

Vi får se ikväll!

Läsvärd artikel inför matchen.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16528873.ab